آهای تو که عشق منی


دلآرام هستی

 

 
آهای تو که عشق منی به فکر من باش یهکمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقتشدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یهکمی
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تو که عشق منی به فکر من باش یهکمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقتشدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یهکمی
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه میکشیم
 
 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت19:57---13 دی 1390
سلام ممنونم از اینکه به وبم اومدی و کامنت گذاشتی مطالب وبت جالبه البته این بهتر ازونیکیه موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:,ساعت17:36توسط جویا محمد ظاهری | |